Ärans väg redux

Har du något äventyr som ligger och dammar? Dela gärna med dig!
Användarens profilbild
Grisodlar'n
Kardisk Bontisâl
Inlägg: 1460
Blev medlem: 2007-11-09 01:15
Ort: Västerås

Re: Ärans väg redux

Inlägg av Grisodlar'n »

Huggen skrev: 2022-10-23 08:33
Grisodlar'n skrev: 2022-10-22 11:41 Ni får ursäkta drakdvalan. Här är Döda skogen+Maktens portar Redux:
https://ufile.io/u6iula33
Stort tack!
Riktigt bra jobb med detta!
Tack så mycket! :)
psygnoziz
Felicisk Råttfångare
Inlägg: 1
Blev medlem: 2023-01-11 15:36

Re: Ärans väg redux

Inlägg av psygnoziz »

Hej finns det möjlighet att lägga upp filerna igen? Är helt ny här och kom in försent :)

Tack på förhand
peterb
Ransardisk Gripryttare
Inlägg: 196
Blev medlem: 2007-04-02 18:56
Ort: Lidingö
Kontakt:

Re: Ärans väg redux

Inlägg av peterb »

Tänkte försöka använda nya DoD med Ärans Väg och det vore intressant och se vad den här versionen tillför. Men den gamla länken har arkiverats, så nu går det inte att ladda ner filerna längre. Finns det någon särskild anledning till att dom inte kan göras tillgängliga här, på erebaltor.se? Alt. kan filerna tinas upp på nuvarande sajt?
birkebeineren
Admin
Inlägg: 9013
Blev medlem: 2007-02-27 07:25

Re: Ärans väg redux

Inlägg av birkebeineren »

peterb skrev: 2023-11-24 06:35 Tänkte försöka använda nya DoD med Ärans Väg och det vore intressant och se vad den här versionen tillför. Men den gamla länken har arkiverats, så nu går det inte att ladda ner filerna längre. Finns det någon särskild anledning till att dom inte kan göras tillgängliga här, på erebaltor.se? Alt. kan filerna tinas upp på nuvarande sajt?
Låter intressant. Länkarna tror jag bara inte uppdaterats men har vi tur ser Grisodlar'n det här och kan fixa det. Kanske även då går att lägga upp materialet mer permanent i wikin...
Användarens profilbild
Adragoor
Mirelsk Ramkrigare
Inlägg: 1759
Blev medlem: 2007-03-12 20:26
Ort: Lund

Re: Ärans väg redux

Inlägg av Adragoor »

birkebeineren skrev: 2023-11-24 11:32 Låter intressant. Länkarna tror jag bara inte uppdaterats men har vi tur ser Grisodlar'n det här och kan fixa det. Kanske även då går att lägga upp materialet mer permanent i wikin...
Eller kanske filarkivet?
Användarens profilbild
Grisodlar'n
Kardisk Bontisâl
Inlägg: 1460
Blev medlem: 2007-11-09 01:15
Ort: Västerås

Re: Ärans väg redux

Inlägg av Grisodlar'n »

Döda skogen Redux innehåller vissa kartor som jag själv inte har gjort så det är nog inte så smart att göra det till en mer permanent sak på forumet. Men jag kan dela de två färdigsskrivna äventyren. Det tredje blev inte mer än en stor slask och jag vet inte hur intressant det är även om mycket av Karkutal, religionerna etc är beskrivna.

https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

Säg till om länken inte fungerar.
birkebeineren
Admin
Inlägg: 9013
Blev medlem: 2007-02-27 07:25

Re: Ärans väg redux

Inlägg av birkebeineren »

För den som vill läsa om landet Karkutal där Ärans väg Redux har placerats finns matetialet här: http://www.erebaltor.se/forum/viewtopic ... 217#p40217
Skriv svar