Ogiltlig frånvaro

Tala, klottra, viska, konspirera...
Jeb
Cerevalisk Drakryttare
Inlägg: 664
Blev medlem: 2007-07-09 09:26
Ort: Lysekil

Ogiltlig frånvaro

Inlägg av Jeb »

Hej igen!
Jag har inte varit inne på forumet på ett tag och det har berott på flera saker. Kampanjen som vi spelar i Kardien-Zorakin har lagts på is. Intresset har dalat och den har pågått så pass länge att de stackars spelarna har svårt att komma vidare. En del beror på att de blivit så pass fästa vid sina karaktärer att man är rädd för att utsätta sig för den fara som äventyrande ofta kräver. En annan del är att de är så pass insyltade i Kopparhavsintrigerna att de inte längre är äventyrare utan mer kändisar som gett sig in i politiken.

Vi har därför valt att spela andra rollspel. Framförallt Western. Mitt problem är att mycket av det som jag skriver är "framspelat". Det ni läser här på forumet är till stor del upplevt av spelarna. När vi således inte spelar i Ereb Altor har jag svårt att fokusera på det. Just nu skrivs ett äventyr placerat Texas 1876, lite kontrast till Kopparhavet 612.

Min plan är att återkomma hit i mån av tid. Jag hoppas projektet fortsätter att utvecklas och att nya skribenter tillkommer. Först på listan står en väldans massa inläsning.

Tack för att ni undrat var jag blev av. Jag tänker tolka det som att man är saknad. :D
Användarens profilbild
skaraborgarn
Nidländsk Domare
Inlägg: 2262
Blev medlem: 2019-05-25 10:34
Ort: Skaraborg

Re: Ogiltlig frånvaro

Inlägg av skaraborgarn »

Har vi saknar dig? :roll:
birkebeineren
Admin
Inlägg: 9003
Blev medlem: 2007-02-27 07:25

Re: Ogiltlig frånvaro

Inlägg av birkebeineren »

Trevligt att du hör av dig Jeb, som jag skrev annorstädes har du varit saknad i både Fil och Tofia med respektive hertigdömen.

Välkommen tillbaka när tid och lust dyker upp! :)
Jeb
Cerevalisk Drakryttare
Inlägg: 664
Blev medlem: 2007-07-09 09:26
Ort: Lysekil

Re: Ogiltlig frånvaro

Inlägg av Jeb »

skaraborgarn skrev: 2020-09-16 14:24 Har vi saknar dig? :roll:
Inte nödvändigtvis, jag tänker bara tolka det så.

Trevligt att du hör av dig Jeb, som jag skrev annorstädes har du varit saknad i både Fil och Tofia med respektive hertigdömen.

Välkommen tillbaka när tid och lust dyker upp! :)
Tackar!
Mikael
Admin
Inlägg: 5394
Blev medlem: 2007-02-22 19:19

Re: Ogiltlig frånvaro

Inlägg av Mikael »

Välkommen tillbaks Jeb!
Skriv svar