Den femte konfluxen

Har du något äventyr som ligger och dammar? Dela gärna med dig!
Användarens profilbild
leinder
Cerevalisk Drakryttare
Inlägg: 799
Blev medlem: 2008-03-12 19:39
Ort: Stockholm

Den femte konfluxen

Inlägg av leinder »

Hejsan!

Jag är nyfiken på era Konflux kampanjer.
Har sj spelat den ett antal gånger samt varit spelledare.
Men jag vet inte om vi lyckats med den antagna linjen. Alltid någon som vill stödja Trakorien i stället för Arn och Stegos - Ja Trakorien ligger ju många varmt i hjärtat 8)

Eller helt sabbat kampanjen på olika sätt. Viktiga SLP dör eller RP är på "fel plats".

Jag minns särskilt en kampanj där jag var spelare och hamnade i stridighet med annan spelare och vi båda - (helt utan tanke på detta från sl) stödjer olika makter i striderna för att där kämpa mot varandra., Helt spontant :)
Lite annorlunda kampanj.

Tar gärna tips, hjälp eller bara era minnen från era kampanjer
Användarens profilbild
Fafnir
Vortiger
Inlägg: 2248
Blev medlem: 2007-02-09 12:19
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Den femte konfluxen

Inlägg av Fafnir »

Jag har startat kampanjen som SL åtminstone två ggr. Båda gångerna som ett led i en megakampanj med marsklandet etc som inro. Båda gångerna/sällskapen fastnade i Svavelvinter. Så tyvärr inte mkt tips.

Jag spelade också ranerna i en pbm version. Alla axelmakter sköttes av skuggspelare.
Det var kul...
...Men vem skall föra våra runor, så väl, med den äran?
----------
Instagram: porkypete
----------
Användarens profilbild
leinder
Cerevalisk Drakryttare
Inlägg: 799
Blev medlem: 2008-03-12 19:39
Ort: Stockholm

Re: Den femte konfluxen

Inlägg av leinder »

Ja den stora utmaningen med just megakampanjer är att rollpersonerna kan ju hitta på vad som helst :p
Och det sista jag önskar som SL är att tvinga dem efter en röd tråd. Så inte mycket att göra då kanske än att vänta och se vad de hittar på :)
Ev plocka in SLP vänner sedan tidigare äventyr som morot i stället för att piska dem i EN riktning.
Skriv svar