[SÄLJES] SRR+moduler

Tala, klottra, viska, konspirera...
Krille
Caddisk Bågskytt
Inlägg: 156
Blev medlem: 2008-02-28 15:52

[SÄLJES] SRR+moduler

Inlägg av Krille »

Säljer följande:

Sagan Om Ringen Rollspelet: Box(sprucken i två hörn), Grundböckerna, flera orginal rollformulär, stridsplan. Två Introduktionäventyr i grundböckerna med.

Äventyr/Kampanjmaterial:

Anduins Vålnad: Äventyr längst Floden Anduin i Gondor

Gundabad: Orchernas Rike. Stort kampanjmaterial om orcherna, Kartor över Gundabad, orchisk kultur, historia och flera äventyr och äventyrsuppslag.

Öknens Krigsherrar: Äventyr och Kampanjmaterial i Bortre Harad.

Rohan: Kampanjböckerna. Box och karta sakans.

Mordors Portar: Flera äventyr i Ithilien

FasornasTräsk: Flera äventyr och kampanjmaterial om Ente Älvs delta och träskmarker.

*äventyren är fullt användbara till Drakar och Demoner, EDD och DoD91 och alla varesler, föremål och SLPs är konverterade redan i böckerna. Runt 3-6 äventyr i varje bok.
Spelar själv redan allt för många spel och har inte mycket tid till SRR så därför är böckerna i bra skick. Slitage på utsidorna och inte orörda men ändock bra.

http://www.merp.com/about
Allt övrigt material till spelet kan laddas ned lagligt på denna community på engelska (gratis). Bra sätt att få tag i dom äventyr/kampanjer som ÄS aldrig översatte.
Senast redigerad av Krille den 2008-08-20 01:21, redigerad totalt 8 gång.
Användarens profilbild
leinder
Cerevalisk Drakryttare
Inlägg: 799
Blev medlem: 2008-03-12 19:39
Ort: Stockholm

Inlägg av leinder »

och vad är summan för dessa alster?
Krille
Caddisk Bågskytt
Inlägg: 156
Blev medlem: 2008-02-28 15:52

Inlägg av Krille »

Hej. Nämn ett pris och för vilka böcker så kan vi diskutera vidare i pm
Användarens profilbild
jadelotuz
Ransardisk Gripryttare
Inlägg: 177
Blev medlem: 2008-01-14 16:00
Ort: Ed

Inlägg av jadelotuz »

Har allt det där ... i Mint Condition också ... eller nja! SRR boxen är lite naggad, tror ett hörn har bristit också, på klassiskt Äventyrspel manér (så att man måste tejpa boxen!) tror dock inte min är tejpad. Men Mörkmården och Rohan boxarna är fortfarande "mint".

Tyvärr måste jag säga att jag inte säljer det för allt smör i skåne ... kan dock tänka mig att sälja det för alla stålar i skåne! ;)

Ville bara notera!
".. de är klokt att vara eftertänksam före ..."
Skriv svar