Spelgrupp i Växjö?

Tala, klottra, viska, konspirera...
Vicotnic
Felicisk Råttfångare
Inlägg: 3
Blev medlem: 2013-02-07 00:14
Ort: Växjö

Spelgrupp i Växjö?

Inlägg av Vicotnic »

Hej, jag undrar om detta kan vara ett bra ställe att efterlysa spelgrupp i Växjö (värt ett försök?)?

Själv är jag nyinflyttat i Växjö (nåja relativt, började studera här förra hösten) och har inte riktigt funnit mig till rätta än. Jag har en spelgrupp nere i Malmö men med barn, avstånd och studier blir det inte så ofta att vi träffas och det hade varit trevligt med en grupp på orten där man bor.

Själv har jag spelat rollspel i 17 år (vilket tycks göra mig rätt ung i gamet på det här forumet) till största delar DoD (expert och 91') men även lite annat. Jag är hellre spelar än SL men har en del erfarenhet av bådadera. Ja, vet inte direkt vad mer jag ska skriva här men ja, finns det någon existerande spelgrupp med utrymme för fler eller kanske några individer som vill starta upp en grupp här i trakten?
Användarens profilbild
Spelknepe
Admin
Inlägg: 2518
Blev medlem: 2007-01-25 20:26
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Inlägg av Spelknepe »

Störst chans att hitta spelgrupp i Växsjö har du nog på www.rollspel.nu.
Hursomhelst så är du varmt välkommen Vicotnic... (vänta lite, detta bådar olycka va?! ;) )
Vicotnic
Felicisk Råttfångare
Inlägg: 3
Blev medlem: 2013-02-07 00:14
Ort: Växjö

Inlägg av Vicotnic »

Du har säkert helt rätt, men det känns mysigare (om än inte lika aktivt) här ^.^

Tack så mycket, oroa dig inte, jag är en trevlig prick som inte har mycket gemensamt med min namne förutom just namnet (känns lite skumt att befinna sig någonstans var folk faktiskt vet var namnet kommer ifrån) ;)
Skriv svar