Illustrationer

Illustrationer med anknytning till Ereb Altor.
Delanoir
Caddisk Bågskytt
Inlägg: 129
Blev medlem: 2007-08-26 17:27
Ort: Helsingborg

Inlägg av Delanoir »

Ok, tackar för tipset, Fraxinus! Jag får ta och läsa in mig lite på ämnet helt enkelt, så får ni andra fortsätta att spåna på var de olika figurerna kan höra hemma!
Sopodlare
Erebosisk Köpman
Inlägg: 384
Blev medlem: 2007-06-13 21:39
Ort: Kallhäll, Järfälla, Stockholm

Inlägg av Sopodlare »

Vill bara påpeka att ankan var sketacool. Mer sådant tack! :D
A fat man brings a cushion wherever he goes
Användarens profilbild
Fafnir
Vortiger
Inlägg: 2248
Blev medlem: 2007-02-09 12:19
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Fafnir »

Insåg nyss att alla mina bilder försvunnit, sedan jag gjort om min hemsida... Ska försöka åtgärda detta så snart jag hinner... :oops:

Såg vidare i Kardien på wikin att flera av Anders bilder försvunnit där...
Antar att detta är oundvikligt, då alla lägger bilder på olika sajter som sedan förändras, försvinner eller kraschar eller annat otyg...

Finns det någon stabil sajt med enkel och fri uppladdning, som kan förordas eller finns det ngn möjlighet att knyta ett "galleri" till denna sida, så art bilderna inte riskerar försvinna tills dess de behölvs som bäst?

Mitt webhotell, one.com, har sådant kostnadsfritt, men vet inte i ärlighetens namn hur det funkar då jag inte nyttjar det...
...Men vem skall föra våra runor, så väl, med den äran?
----------
Instagram: porkypete
----------
orville
Felicisk Råttfångare
Inlägg: 9
Blev medlem: 2008-04-16 09:13
Ort: Fagersta

Inlägg av orville »

Jag använder www.photobucket.com

Det funkar bra för mig.
Delanoir
Caddisk Bågskytt
Inlägg: 129
Blev medlem: 2007-08-26 17:27
Ort: Helsingborg

Inlägg av Delanoir »

Själv använder jag Deviant Art och det har så här långt fungerat utmärkt för mig. http://www.deviantart.com
Användarens profilbild
anders
Dalkisk landsprofet
Inlägg: 1677
Blev medlem: 2007-07-20 15:40
Ort: Ashland, OR

Inlägg av anders »

Jag använder min egen iDisk, och enda anledningen till att mina bilder inte visas i Kardien är för att jag stuvat om bland mapparna. Har dock fixat alla länkar i Bildbanken.
Caddo
Den Lysande Vägen

Discord: clerical_error#3473
Mikael
Admin
Inlägg: 5394
Blev medlem: 2007-02-22 19:19

Inlägg av Mikael »

orville skrev:Vilka fantastiska bilder ni producerar. Vilken härlig sagopappa du verkar Anders. Kul.

Ni berikar en gammal rollspelares fantasi. Nu kan jag börja skriva mer äventyr till mitt gamla favouritlir.

:D
Flyttad då bildbanken endast skall ha bilder.
Mikael
Admin
Inlägg: 5394
Blev medlem: 2007-02-22 19:19

Inlägg av Mikael »

Jag gillar många av illustrationerna i Ärans Väg, spec de i Maktens Portar. Kan man hitta dem på nätet?
Regil
Kardisk Kung
Inlägg: 1399
Blev medlem: 2007-04-16 14:25
Ort: Stockholm

Inlägg av Regil »

anders skrev:Jag använder min egen iDisk, och enda anledningen till att mina bilder inte visas i Kardien är för att jag stuvat om bland mapparna. Har dock fixat alla länkar i Bildbanken.
Jag kanske länkar om alltihop vid tillfälle :)
Användarens profilbild
anders
Dalkisk landsprofet
Inlägg: 1677
Blev medlem: 2007-07-20 15:40
Ort: Ashland, OR

Inlägg av anders »

Tja, det skulle jag kunna göra själv om jag hade orc... ork. Det är bara att lägga till en mapp vid namn "erebaltor" innan filnamnet i länken.
Caddo
Den Lysande Vägen

Discord: clerical_error#3473
Regil
Kardisk Kung
Inlägg: 1399
Blev medlem: 2007-04-16 14:25
Ort: Stockholm

Inlägg av Regil »

anders skrev:Tja, det skulle jag kunna göra själv om jag hade orc... ork. Det är bara att lägga till en mapp vid namn "erebaltor" innan filnamnet i länken.
Gjort! 8)
Användarens profilbild
anders
Dalkisk landsprofet
Inlägg: 1677
Blev medlem: 2007-07-20 15:40
Ort: Ashland, OR

Inlägg av anders »

Regil skrev:
anders skrev:Tja, det skulle jag kunna göra själv om jag hade orc... ork. Det är bara att lägga till en mapp vid namn "erebaltor" innan filnamnet i länken.
Gjort! 8)
Sah-weet! :)
Caddo
Den Lysande Vägen

Discord: clerical_error#3473
Mikael
Admin
Inlägg: 5394
Blev medlem: 2007-02-22 19:19

Inlägg av Mikael »

Kul att se dig i tecknartagen igen Gunther. är det samma officer som står till vänster i sluttningen? Borde de inte ha en halsduk i den kalla norden?
Användarens profilbild
Spelknepe
Admin
Inlägg: 2518
Blev medlem: 2007-01-25 20:26
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Inlägg av Spelknepe »

Japp! Trevliga teckningar. Påminner mig lite om Monturernas teckningar.
Användarens profilbild
Gunther
Cerevalisk Drakryttare
Inlägg: 633
Blev medlem: 2007-01-28 13:08
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Gunther »

Mikael skrev:Kul att se dig i tecknartagen igen Gunther. är det samma officer som står till vänster i sluttningen? Borde de inte ha en halsduk i den kalla norden?
Nej, det är inte samma. =) Ang. halsduk så funderade jag på det där och kom fram till att man kan göra en vintrigare bild senare. Det blir så svårt att få med alla delar om man har en massa lager. Därför har bara en mantel t ex.
Skriv svar